Καταμετρήσεις
Σύμφωνα με τους κανονισμούς για την Ελληνική Σημαία πραγματοποιούμε τις αναγκαίες μετρήσεις και υπολογισμούς, εκπόνηση σχεδίων για την καταμέτρηση πλοίων (βάσει ITC 69, Greek Rule I & II), υποβολή αυτών στην αρμόδια αρχή προς έκδοση του Πιστοποιητικού Καταμέτρησης.
Επίσης αναλαμβάνουμε τους ελέγχους- υπολογισμούς – υποβολή φακέλου προς έκδοση πιστοποιητικού για την Καταμέτρηση και πιστοποίηση της ολικής χωρητικότητας (GT) πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικού καθώς και αυτών που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Διεθνούς Σύμβασης για την καταμέτρηση της χωρητικότητας των πλοίων, 1969 (Δ.Σ.Χ. '69) σύμφωνα με Α) Ν. 4150/2013 (ΦΕΚ Α'102) όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.4256/14 και Β) Υ.Α αρ.4200/171/2014 (ΦΕΚ Β΄1937/17-7-2014). Όπως είναι γνωστό όλα τα ανωτέρω σκάφη και πλοία υποχρεούνται στην έκδοση του πιστοποιητικού από 01/09/2014.
Επιπλέον λόγω της πολύχρονης εμπειρίας μας σε αντικαταστάσεις Αλιευτικών σκαφών αναλαμβάνουμε την πλήρη καθοδήγηση του επαγγελματία αλιέα ώστε να επιλέξει το κατάλληλο σκάφος, να επιτύχει το επιθυμητό GT και φυσικά την ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου του Αλιευτικού Σκάφους.
Παχυμετρήσεις
Είμαστε εξουσιοδοτημένοι από την αρμόδια αρχή να παρέχουμε υπηρεσίες παχυμετρήσεων σε σκάφη και πλοία που φέρουν την Ελληνική Σημαία. Διαθέτουμε μοντέρνο εξοπλισμό με τα ανάλογα πιστοποιητικά και το αποτέλεσμα ενός ελέγχου εναρμονίζεται πλήρως με τις απαιτήσεις της κλάσης του πλοίου.
Επιθεωρήσεις για όσμωση
https://marinesurveyor.gr/el/%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82#sigFreeId6719f42852
Για τους περισσότερους ιδιοκτήτες η όσμωση σε ένα σκάφος είναι μια κατάσταση που την συναντούν ξαφνικά και φυσικά είναι πρωτόγνωρη για αυτούς. Επιπλέον η εμφάνιση της είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει την τιμή του κάθε σκάφους και σίγουρα η μη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος προκαλεί περισσότερη εξασθένηση των ιδιοτήτων του <<πλαστικού>>.
Μερικές ερωτήσεις θα σας πείσουν ότι η όσμωση σε ένα σκάφος είναι μια πολύπλοκη υπόθεση.
- Πότε γίνεται μια υγρομέτρηση σε ένα σκάφος;
- Όταν το περίβλημα του σκάφους εμφανίζει ποσοστό υγρασίας βάσει μετρήσεων συμπεραίνουμε ότι το σκάφος έχει όσμωση;
- Η εμφάνιση φυσαλίδων στην εξωτερική επιφάνεια ενός σκάφους σημαίνει οπωσδήποτε ότι έχει όσμωση;
- Υπάρχει περίπτωση σε ένα καινούργιο/ επώνυμο σκάφος να παρουσιαστεί το φαινόμενο αυτό, για ποιόν λόγο και πως το αντιμετωπίζουμε;
- Για πόσο διάστημα θα πρέπει να μείνει ένα σκάφος στην ξηρά ώστε να <<στεγνώσει>> μετά την σχετική προεργασία και πριν την εφαρμογή των κατάλληλων υλικών;
- Ποια μέθοδο επισκευής πρέπει να ακολουθήσουμε;
- Τι κάλυψη μπορεί να έχουμε αναθέτοντας σε ένα έμπειρο επιθεωρητή τον έλεγχο όλης της διαδικασίας αποκατάστασης σε σχέση με ένα τυχόν συνεργείο επισκευών;
- Πως καλυπτόμαστε σε περίπτωση επανεμφάνισης του προβλήματος μετά από την επισκευή;
Η πολύχρονη εμπειρία μας πάνω στο φαινόμενο αυτό θα επιλύσει όλες τις απορίες σας και θα σας δώσει την σιγουριά της πλήρους και οριστικής αποκατάστασης του συγκεκριμένου προβλήματος.
Έκδοση βεβαίωσης αξιοπλοΐας από ναυπηγό
(σύμφωνα με Γ.Κ.Λ. αρ. 23 και όπως έχει τροποποιηθεί)
Η Βεβαίωση αυτή είναι απαραίτητη ώστε να θεωρηθεί /εκδοθεί η Άδεια Εκτέλεσης Πλόων ενός σκάφους από τα κατά τόπους Λιμεναρχεία.
Η έκδοση της Βεβαίωσης αυτής δεν είναι μια απλή διαδικασία όπως νομίζουν οι περισσότεροι.
Συγκεκριμένα θα ελέγξουμε το σκάφος σας σε βάθος ώστε να νιώθετε ασφαλείς στα επόμενα ταξίδια σας. Επιπλέον θα σας δώσουμε οδηγίες – συμβουλές για τυχόν βελτιώσεις και βέβαια οι τιμές μας για τέτοιον έλεγχο είναι ανταγωνιστικές.